22 Şubat 2011 Salı

bu blog kimin?

sitare yazmasa,kendime gelmeyecektim sanırım:))
zira ben bile arada girip girip bakıyorum aaa noldu bu blog güncellenmiyormu diye:)))
en son nerde kaldım ne yazdım hatırımda değil.bir sebebi var elbet;yazmayacaktık da boşuna mı açtık kardeşim bu blogu,küllerimden yeniden doğarım,ziyaretçi rekoru kırdırırm ben bu bloga(vayyy nasıl gaza getirdim kendimi:))))daha önceden 2 sene felan yazdıgım yemek blogum kapattıgım halde hala ziyaretçi alıyor üstelik:)))
neyse efenim,esas şudur;blogger hesabımda bir problem var.her defasında şifre yenilemem gerekiyor.e-posta adreslerini mi eşleştirmişim ne haltsa ondan:))o ara uğraştım uğraştım yapamadım,sonrada araya birşeyler girdi.
ama gündemimiz henüz değişmedi.
1-kazakistana gidilecekmi?
2-2. çocuga orda hamile kalsam zor olurmu?
3-ev yeniden nasıl toplanacak,orda temiz bir mobilyalı ev bulabilecekmiyim
.....

gündem hep gelecege ait.
ama hallettiğimiz şeylerde var;
1-ebrunun alt ıslatma olayı düzeldi şükür.
2-ne zamandır ağrıyan 20lik dişimi korkudan bayılmadan çektirdim hemde 5 dakika sürdü.(daha öncesinde diğer dişi yarıp almışlardı ve 20 dakika felan sürüp,15 gün birşey yiyememiştim)
3-kilo verdim sebepsiz üstelik.platesi mlatesi de bıraktım anasını satayım.57im mutluyum.karın kasım hala güçsüz ama.
4-kendimi daha iyi hissediyorum.ev pis,dağınık ama mutluyuz.

mutlu evden,mutlu haberleri dinlediniz :))))
daha sık yazacam,söz:)))

1 yorum:

  1. işte böyle her durumda mutluyuz çünkü sağlıklıyız demi ?

    YanıtlaSil