1 Ocak 2011 Cumartesi

eskilerin hatrına...


evettt..nihayet geldi geçti şu yeni yıl olayı.benim gibi yalnızlar için,sevdiklerinden uzakta olanlar için,sevgilisinden ayrılıp mutsuz olanlar için daha da beter bir sebeptir ağlak zırlak dolaşmaya bayramlar,yeniyıl,doğumgünleri...yüzde yüz mutsuz olursunuz.öf pöf afra tafra olayları...
neyse gönülsüzde olsa geçirdik bir yılbaşı akşamını...

sonra sabah açtım pc'yi geziyorum..aa bülent ortaçgil yeniden albüm çıkarmış..kaç yıl sonra yeniden...

tabii hemen ilk dinlediğim yıllar geldi aklıma.
lisedeyim,çok fena aşıgım.sürekli romantik şarkılar çalan radyoları dinliyorum,yağmur yağınca dilek tutuyorum,geçen otobüslerde onu arıyorum,ama bir yandan da öyle ketum duruyorum ki çocugun haberi olmasını bırakın,ufak bir ipucu bile göremez bende.(ayy ne salakamışım ya,şimdi daha iyi anladım..)

neyse o sıralar işte,radyoda sürekli aynı parça çalıyor 3-4 saat arayla.belki radyocuda benim gibi aşık/deli..en sonunda dayanamayıp radyoyu aradım,şu an çalan parçanın adı nedir diye çocuk sesimle.karşıdaki ses bülentttt ortaçgil,light albümünden dedi yaya yaya ağzını..

o zamanlar(ki bütün öğrencilik hayatım boyunca)yeterli parayı hiçbirzaman bulamadıgımdan,bulsamda anında bitirdiğimden gittim D&R dan aldım albümü,taksitle ödeyerek..sene 98 felan sanırım.

albüm dediysem bildiğin kaset.(bilemeyen genç blogerlar,googleden tıklayın kaset nedir,nasıl birşeydir)
şarkının adı:eylül akşamı
ama muhteşem.dinle,dinle,dinle....albümü ezberledim tabi,en çok eylül akşamını..

"belki benim kağıt param bir şekilde,döne dolaşa senin cebine girmiştir,
belki aynı posta kutusuna değişik zamanlarda da olsa birkaç mektup atmışızdır
olamaz mı olabilir,
onca yıl sen burada,
onca yıl ben burada,
yollarımız hiç kesişmemiş şu eylül akşamı dışında.."

şimdi yeniden,"sen" isimli albümüyle karşınızda..dinlemeye değer...

2 yorum: